Välipalavaihtoehtoja Kalorineen

Jaan teille nyt mun eri välipalavaihtoehtoja. Mukana on myös välipalojen kalorit ja makroarvot.

Nyt kun millään kisadieetillä en ole, niin pienet kalori- ja makroarvojen vaihtelut ei mua haittaa. Kunhan kokonaiskalorit ei nyt heittele ihan hirveästi.

Välipaloissa on mukana myös hiilihydraatteja, koska olen nyt jokaiseen ateriaan niitä yrittänyt upotella. 🙂

Tässä on neljä eri välipalaa:

1.Hunaja-Vanilija Skyr ja omena

Kalorit: 170

Proteiinit 15 g, Hiilihydraatit 18 g ja Rasvaa 3 g

2. Questbar cookies & cream

Kalorit: 180

Proteiinit 21 g, Hiilihydraatit 22 g ja Rasvaa 7 g

3. Tonnikalasalaatti (80 g tonnikalaa vedessä, 200 g vihersalaattia) + 2 riisikakkua

Kalorit: 172

Proteiinit 20 g, Hiilihydraatit 17 g ja Rasvaa 1 g

4. Heraproteiinia 30 g ja 2 kpl riisikakkuja

Kalorit: 184

Proteiinit 24 g, Hiilihydraatit 14 g ja Rasvaa 3 g

 

Minkälaisia välipaloja te syötte?

 

xoxo

IMG_5794

 

Dieetin Makrojakauma

Sain toiveen, että kertoisin mun dieetin makrojakauman joten tässä se nyt on. Olen jaotellut jokaisen päivän aterian erikseen.

Makrojakauma aterioittain

Aamupala:

Proteiinia 20 g

Hiilihydraatteja 36 g

Rasvaa 2 g

Lounas:

Proteiinia 37 g

Hiilihydraatteja 32 g

Rasvaa 22 g

Välipala:

Proteiinia 35 g

Hiilihydraatteja 20 g

Rasvaa 12 g

Päivällinen:

Proteiinia 37 g

Hiilihydraatteja 36 g

Rasvaa 13 g

Iltapala:

Proteiinia 11 g

Hiilihydraatteja 5 g

Rasvaa 20 g

Päivän kokonaiskalorit: vajaa 1800

Usea urheileva nainen pystyy dieetilläkin syömään reippaasti yli 2 000 kaloria, mutta mun kroppa ei ole sellainen. Valitettavasti. En mielelläni tiputtaisi tästä ruokavaliosta kauheasti kaloreita pois. Katsotaan, jos joutuu eri makroarvojen välillä tekemään jossain vaiheessa muutoksia.

Ruuat teen käytännössä makroarvojen mukaan ja yritän hieman vaihdella aina aterioiden sisältöjä, jotta saisin monipuolisuutta ruokavalioon. 🙂

Mielenkiintoista nyt nähdä miten tämä pelittää. 🙂

xoxo

IMG_5690