Miniloma Virossa

Lomaa on nyt kulunut kaksi viikkoa ja kolme olisi vielä jäljellä. Vaikka on kiva olla lomalla, niin kyllä mulla on rehellisesti aika käynyt pitkäksi. Herra x on töissä ja meillä on vain muutama yhteinen vapaapäivä aina siellä täällä. Onneksi x:llä on lomaa elokuun alussa ja silloin pääsemme tekemään enemmän asioita yhdessä.

Nyt tämän parin viikon aikana olen nähnyt ystäviä ja vaan katsellut elokuvia. On ollut kyllä kiva myös vaan olla, mutta nyt kyllä alkaa jo seinät hieman kaatumaan päälle.

Viime viikonloppuna lähdettiin herra x:n kanssa Viroon yöksi. Se oli mun synttärilahja x:lle. Mentiin Swissotellii, joka on yksi mun lempihotelliketjuista. Meitä odotti siellä executive room, johon kuuluu pääsy spahan sekä executive loungeen, jossa kaikki naposteltavat ja juomat ovat maksuttomia.

Kierreltiin päivä ympäri Tallinnaa ja en löytänyt mitään ostettavaa. En siis yhtään mitään. Tämä oli suorastaan ihme. Tulevalle perheenjäsenelle ostettiin alesta muutamat housut, benettonin huppari ja joulusukat. 😀

Päivän aikana käveltiin n. 14 km ja jalat oli ihan rikki. Huomaa kyllä, että ei ole tullut nyt liikuttua, koska tollainen käely tuntui jaloissa.

Käytiin myös spassa lillumassa ja saunomassa sekä illan päätteeksi juomilla hotellin yläkerran baarissa. Sain vihdoin mun alkoholittoman Mojitoksen! Nam!

Sunnuntaina tultiin takaisin ja ei oikeastaan tehty päivällä oikein mitään.

Muuten tällä viikolla olen ottanut taas rauhassa tekemisen puutteen vuoksi. Onneksi meillä oli tuossa edes muutama aamupäivä yhteista aikaa x:n kanssa ja hän vei mut Allas sea poolille aamiaiselle ja uimaan ja toinen aamu fazerille aamiaiselle. Jotain ohjelmaa edes. 😀

Tänään lähdenkin Joensuuhun ja olen superinnoissani! 🙂

Urheilua, Hemmottelua ja Salainen Puutarha

Mitäs me A:n kanssa tehtiin sitten Tallinnassa loman toisena päivänä. Tässä taas kuvien muodossa. 🙂

Aamu alkoi aamulenkillä. Siitä ei kuvaa valitettavasti ole, mutta mentiin 45 minuuttia reipasta kävelyä. Aina välillä tehtiin kyykkyjä ja askelkävelyä. Oli aika rankka. Voin sanoa. 😀

Lenkin jälkeen mentiin hotelliaamiaiselle. Mä niin rakastan kunnon aamiaista. Oli vaikka ja mitä. Nam nam!!

Aamiaisen jälkeen mentiin joogailemaan. Hotellissa oli peilisali, jossa venyteltiin ja tehtiin joogaliikkeitä. Teki hyvää. 🙂

Näyttökuva 2015-7-30 kello 23.27.00

Joogailun jälkeen käytiin suihkussa ja mentiin hetkeksi loungeen. Siellä juotiin kahvit ja syötiin vähän välipalaa. Sen jälkeen mentiin käppäilemään Vanhaan kaupunkiin. Käveltiin kumpanakin päivänä muuten yli 10 km. 😀

Vanhassa kaupungissa A löysi sattumalta Salaisen Puutarhan. Shampanja puutarhan. Pakkohan se oli juoda lasilliset kun oli näin upeat puitteet. 🙂

Näyttökuva 2015-7-30 kello 23.14.40

Näyttökuva 2015-7-30 kello 23.15.22

Näyttökuva 2015-7-30 kello 23.15.34

Kiertelyn jälkeen mentiin salille ja sen jälkeen taas kylpylään. Ihanaa oli! A muuten teki mahtavan bikinifitness T-kävelyn peilisalissa ja nauroin ihan kippurassa. Siitä lyhyt pätkä mun IG:ssä: @johannavaris.

FullSizeRender

FullSizeRender[1]

FullSizeRender[2]

Saleilun ja kylpemisen jälkeen laittauduttiin, tai siis mä laittauduin, ja mentiin taas Loungeen. Siellä vähän bloggailin ja juotiin taas kahvia ja virvokkeita. Ostin muuten tän alla olevan mekon 15 eurolla ja noi kengät 17 eurolla. 😀 Oli aika hyvät löydöt. 🙂

Illalla mentiin meidän hotellin ravintolaan syömään. Alla A:n ateria. Oli aika makee ja herkullinen kuulema myös. 🙂 Itse söin kanasalaatin ja skein oli kyllä hyvä! Ihme kyllä, mutta join taas yhden lasillisen kuoharia kun A suostutteli. Ihmeiden aika ei ole siis ohi. 😀

Mahtava reissu siis takana. Keskiviikkona ennen laivamatkaa käytiin vielä lenkilläkin. Tuli aika paljon kilometrejä käveltyä koko reissulla. Olipahan hyötyliikuntaa. 🙂